Algemene leverings- en
betalingsvoorwaarden
Algemeen
Op alle opdrachten die wederzijds mondeling, schriftelijk (op papier of digitaal) of per e-mail zijn geaccepteerd, zijn de volgende betalings- en leveringsvoorwaarden van toepassing.
Levering
De oplevering/afspraak van de opdracht geschiedt op een samen afgesproken tijdstip na opdrachtverstrekking en na correcte aanlevering van de benodigde gegevens en materialen. De opdrachtgever zorgt ervoor dat alle gegevens die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de opdracht, op tijd worden verstrekt.
AlleStijl is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat is uitgegaan van de opdrachtgever onjuiste en/of onvolledige gegevens.
Indien en voor zover een goede uitvoering van de opdracht dit vereist, heeft AlleStijl het recht werkzaamheden te laten verrichten door derden.
Tarief
Een opdracht wordt aangenomen op basis van het tarief dat is vermeld op de website en/of gecommuniceerd, zowel mondeling als schriftelijk.
Betaling
Binnen 30 dagen na de factuurdatum dient het hele factuurbedrag betaald te zijn op de door AlleStijl aangegeven manier. Tenzij in overleg anders overeengekomen.
Bij overschrijding van de betalingstermijn behoudt AlleStijl zich het recht voor om een herinnering te versturen waarbij 5% extra kosten in rekening worden gebracht wegens overschrijding van de vervaldatum. Bij uitblijvende betaling wordt een incassobureau ingeschakeld.
Aansprakelijkheid
AlleStijl kan niet door de opdrachtgever (of derden) aansprakelijk worden gesteld voor schade voortvloeiende uit de uitgevoerde werkzaamheden. De opdrachtgever is zelf verantwoordelijk om te allen tijde het opgeleverde en uitgevoerde werk te controleren op onrechtmatigheden.